0
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • قوانین و مقررات
پرورش قرقاول سعیدمارکت | قرقاول آمریکایی | قرقاول پاکستانی | قرقاول هلندی
  • ورود / ثبت نام
  • پیش فروش تخم و جوجه
    • لیست قیمت
    • فروش انواع نژاد قرقاول
  • دستگاه جوجه کشی
    • فروش دستگاه جوجه کشی
  • محصولات
    • قرقاول
      • آموزش پرورش قرقاول
      • ساخت دستگاه جوجه کشی
      • جوجه یک روزه
    • طراحی سایت
      • کسب درامد از اینترنت
    • متفرقه
      • آموزش نرم افزار اتوکد
      • نمونه قرارداد کار
      • زناشویی آموزش
    • خرید هاست و دامنه معتبر
  • پشتیبانی
    • ثبت تیکت
    • تیکت های من
  • تمام محصولات
  • آموزش خرید از وبسایت

رتبه سایت و 300 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل (آپدیت 2019)

Nourinouri
دسامبر 28, 2018 آموزش سئو, اینترنت, فاکتورهای رتبه بندی گوگل 2 نظر
رتبه سایت

رتبه سایت و 300 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

رتبه سایت گوگل با بیش از 200 فاکتور مهم رو که بعضی از آنها به اثبات رسیده اند و بعضی هنوز مورد بحث قرار دارند را در اینجا می بینید. که رعایت هر کدام از این فاکتورها باعث افزایش رتبه سایت و افزایش بازدید سایت می شود. که در ادامه به بررسی تک تک آنها می پردازیم پس با سعیدمارکت همراه باشید.

* فاکتورهای مربوط به دامنه

* فاکتورهای مربوط به صفحه

* فاکتورهای مربوط به سایت

* فاکتورهای مربوط به Backlink

* فاکتورهای مربوط به کاربر وبسایت

* قوانین مربوط به الگورتیم های گوگل

* سیگنال های برند

* فاکتورهای داخلی وبسایت

* فاکتورهای خارجی وبسایت

 

 

فاکتورهای مربوط به دامنه

 

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

 

1-درج کلمات کلیدی در زیردامنه :

وبسایت هایی که در زیردامنه خود کلمات کلیدی بکار ببرند از افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت برخوردار می شوند.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

2-Domain History (تاریخچه دامنه) :

گوگل لینک های سایت هایی که مالکیت فرار یا چندین مالکه هستند را ممکن است از بین ببرد . یا در موارد خاص، یک دامنه مجاز ممکن است جریمه ها را به صاحب جدید منتقل و کاهش رتبه سایت رو در بر داشته باشد.

رتبه سایت
رتبه سایت

برای شروع کسب و کارتان در اینترنت دو مجموعه زیر را حتما تهیه کنید تا در سریعترین زمان حرفه ای ترین وبسایت را ایجاد نمایید:

دانلود رایگان پکیج اولیه ساخت سایت کاملا رایگان (بیش از 180 دقیقه آموزش ویدیوئی رایگان)

دانلود پکیج کامل و صفر تا صد ساخت وب سایت با وردپرس ( بیش از 1000 دقیقه آموزش ویدیوئی)

مقاله وردپرس چیست؟ را از دست ندهید.

3-دامنه با تطابق دقیق:

دامنه های بی کیفیتی که تطابق کامل با کلمه کلیدی هدف داشته باشد ممکن است باعث کاهش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شود.

4-اطلاعات محرمانه whols :

اطلاعات خصوصی WhoIs شامل اطلاعات محرمانه می باشد که در این باره آقای مت کاتز از کارمندان شرکت گوگل می گوید :

” وقتی که اطلاعات آنها را چک کردم، همه آنها” سرویس حفاظت از حریم خصوصی “را در بر داشتند. با داشتن Privacy Whois به طور خودکار بد نیست، اما این اطلاعات محرمانه ممکن است دردسر ساز شود. و بر رتبه سایت تاثیر بگذارند

رتبه سایت
رتبه سایت

5-سن دامنه:

تفاوت سن دامنه های زیر یکسال باهم تفاوت چندانی ندارد . یعنی اگر دامنه ای داشته باشیم که شش ماه عمر داشته باشد با دامنه ای که یکسال عمر داشته باشد فرق چندانی ندارد. و برای افزایش پیج رنگ گوگل دامنه های قدیمی تر ارجحیت دارند.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

6-کلمه کلیدی در دامنه برای افزایش رتبه سایت :

درج کلمه کلیدی در نام دامنه تاثیر زیادی در رتبه سایت ندارد ولی بودن آن از نبودنش خیلی بهتر است.

 

7-کلمه کلیدی در اولین کلمه نام دامنه:

دامنه ای که با کلمات کلیدی شروع شود رتبه سایت بهتری از نظر گوگل نسبت به سایت هایی که کلمه کلیدی در نام خود ندارند یا در اواسط نام دامنه آورده اند دارد. پس برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل بهتر است کلمه کلیدی در ابتدای نام دامنه قرار گیرد.

 

پیشنهاد ویژه : آموزش رایگان افزایش سرعت سایت به زیر 5 ثانیه (دیگر هزینه ای برای افزایش سرعت وب سایت خود نپردازید و جز وبسایت های صفحه اول گوگل باشید)

8-طول عمر و مدت زمان تمدید یک دامنه:

دامنه هایی که به صورت مداوم تمدید شوند و مورد استفاده قرار بگیرند رتبه سایت بهتری نسبت به دامنه هایی که مدتی از تارخ انقضای آنها گذشته باشد دارند و معتبرترند.

رتبه سایت
رتبه سایت

9-مالک مجرم:

اگر گوگل یک فرد خاص را به عنوان یک اسپمر شناسایی کند، مابقی وبسایت هایش را هم از نظر اسپم بودن کنترل می کند.

10-دامنه کشوری TLD:

داشتن دامنه کشوری مثل ir می تواند به رتبه سایت در کشور ایران کمک کند و باعث افزایش پیج رنک گوگل شود… در مقابل توانایی سایت را در سطح جهانی محدود میکند.

فاکتورهای مربوط به صفحه

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

11-کلمه کلیدی در تگ عنوان:

اگر شما در تگ عنوان از کلمه کلیدی هدف خود استفاده کنید رتبه سایت شما در نتایج گوگل در تراز بالاتری با آن کلمه کلیدی قرار می گیرد.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

12-تگ عنوان و کلمه کلیدی:

بر اساس بررسی های وبسایت معتبر Moz،  اگر تگ عنوان با کلمه کلیدی شروع شود، از جایگاه بهتری نسبت به عنوانی که کلمه کلیدی در انتها یا وسط آن آمده باشد برخوردار می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

 

13-کلمه کلیدی و توضیحات متا:

گوگل از تگ متا توضیحات به عنوان یک سیگنال افزایش پیج رنک گوگل استفاده نمی کند. با این حال، تگ توضیحات شما می تواند بر میزان کلیک، که یک عامل رتبه بندی مهم گوگل است، تاثیر بگذارد و با افزایش رتبه سایت میزان ترافیک شما افزایش یابد.

رتبه سایت
رتبه سایت

14-کلمات کلیدی در Tag H1:

تگ های H1 دومین گزینه در بررسی های گوگل برای افزایش رتبه سایت می باشد. بر اساس نتایج یک پژوهش، گوگل از تگ H1 شما به عنوان یک سیگنال مربوطه استفاده می کند.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

15-میزان تکرار کلمه کلیدی:

“چقدر یک کلمه کلیدی در یک محتوا ظاهر می شود؟”. تکرار بجا و مناسب کلمات کلیدی در یک پاراگراف به گوگل می فهماند که محتوای شما با کلمه کلیدی مطابقت دارد و در نتیجه باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود. فقط نباید چگالی کلمات کلیدی شما در محتوا از میزان استاندارد آن بیشتر شود.

16-طول محتوای:

گوگل علاقه بیشتری به محتواهایی با تعداد کلمات بیشتر دارد و در رتبه بندیش سعی می کند محتواهایی که طولانی تر هستند را در رتبه بالاتری قرار دهد . در واقع، یکی از عوامل افزایش پیج رنک گوگل، محتواهایی با تعداد کلمات زیاد می باشد.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

17-فهرست مطالب:

استفاده از جدول محتویات می تواند به Google کمک کند تا محتوای صفحه شما را بهتر درک کند. همچنین عنوان های جداول شما به حالت لینک ممکن است در نتایج گوگل نمایش دهد که باعث افزایش رتبه سایت شما می شود.

18-میزان چگالی کلمات کلیدی:

این موضوع از اهمیت کمی برخوردار می باشد، ولی ممکن است گوگل از آن برای تعیین موضوع یک صفحه وب استفاده کند. اما همیشه باید میزان چگالی کلمات رو در محتوای خود رعایت کنید تا با جریمه گوگل و کاهش رتبه سایت برخورد نکنید.

رتبه سایت
رتبه سایت

19-کاربرد مهم کلمات کلیدی:

کلمات کلیدی به گوگل کمک می کنند تا کلماتی که دارای چندتا معنی هستند را ازهم تشخیص دهد . مثلا اپل نام شرکتی معتبر می باشد و هم نام میوه . گوگل با کمک کلمات کلیدی محتوای وبسایت تشخیص می دهد که اپل مربوط به میوه می باشد یا نام شرکت.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

20-کلمات کلیدی موجود در تگ عنوان و توضیحات متا:

وجود این کلمات در تگ عنوان و توضیحات متا به گوگل در تشخیص کلمات، با معنای چندگانه کمک می کند. همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل عمل کند.

21-پوشش کامل موضوع:

بین پوشش دقیق موضوع و افزایش پیج رنک گوگل ارتباطی تنگا تنگ وجود دارد. بنابراین، صفحاتی که محتوا را از تمام زوایا پوشش دهد می تواند به عنوان یک سیگنال برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل عمل کند.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

22-سرعت وبسایت:

موتورهای جست و جو Google و Bing از سرعت بارگذاری صفحه به عنوان یک عامل برای افزایش پیج رنک گوگل استفاده می کنند. عنکبوت موتور جستجو می تواند سرعت سایت را با دقت بر اساس کدهای HTML برآورد کند.

 

پیشنهاد ویژه : برای انتخاب پسوند برای دامنه خود انواع پسوندهای دامنه را بشناسید.

پیشنهاد ویژه : آموزش طراحی سایت با وردپرس در 1 ساعت (آپدیت 2019)

23-سرعت بارگذاری صفحه از طریق کروم:

گوگل همچنین ممکن است با استفاده از اطلاعات مرورگر Chrome سرعت وبسایتهای کاربران را بررسی کند. به این ترتیب آنها به طور دقیق تر می توانند سرعت وبسایت های کاربران را بررسی کنند.

رتبه سایت
رتبه سایت

24-استفاده از AMP:

در حالی که جز عوامل افزایش پیج رنک گوگل به طور مستقیم Google نیست، اما برای رتبه بندی در صفحات موبایل AMP ممکن است یک الزام و ضرورت باشد .

رتبه سایت
رتبه سایت

25-کلمات کلیدی مطابق با جست وجو کاربر:

اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی که مطابقت کامل با جست و جوهای کاربر دارد استفاده کنید ، باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود.

26-Google Hummingbird (الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل) :

تغییرات جدید الگوریتم مرغ مگس خوار به Google کمک کرد فراتر از کلمات کلیدی برود . و گوگل می تواند موضوع یک صفحه وب را بهتر درک کند.

 

27-محتوای تکراری:

محتوای یکسان در یک سایت (حتی کمی اصلاح شده) می تواند تاثیر منفی روی رتبه سایت داشته باشد. و از رتبه سایت شما کاسته شود.

 

پیشنهاد ویژه : آموزش طراحی سایت 100 درصد رایگان با جوملا و وردپرس با کلیک بر روی اون.

28-Rel = Canonical (تگ کونیکال):

اگر به درستی استفاده شود به گوگل اجازه نمی دهد محتواهای تکراری وبسایت شما شامل جریمه های گوگل شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

29-بهینه سازی تصویر:

تصاویر ، با استفاده از نام فایل ، متن ، عنوان ، شرح و … به موتورهای جستجو سیگنال های مهم ارسال می کنند و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل میشود.

رتبه سایت
رتبه سایت

30-بروزرسانی محتوا :

گوگل طبق الگوریتم کافئین به صفحات بروزشده مخصوصا برای جست و جوهای حساس به زمان علاقه بیشتری دارد ،. با توجه به اهمیت این موضوع، Google تاریخ آخرین آپدیت برای صفحات خاص را نشان می دهد و صفحات بروز شده باعث بالا رفتن رتبه سایت میشود.

31-اهمیت به روز داشتن محتوا :

شما با ویرایش و به روز رسانی محتواهای وبسایت خود به گوگل می فهمانید که این محتوا پویاست و همیشه به روز می شود. در نتیجه گوگل به این محتوا نسبت به گذشته بیشتر علاقمند شده و باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود. ویرایش با اصلاح چند کلمه یا یک اشتباه تاثیر گذار نیست و شما با اضافه کردن کلمات بیشتر و یا حذف بخشی از متن و اضافه کردن متن جدید به محتوا باید به گوگل بفهمانید که این یک محتوای زنده و پویاست.

32-دوره بروز رسانی محتوا :

چند بار صفحه در طول زمان به روز شده است؟ روزانه، هفتگی، هر 5 سال؟ فرکانس به روز رسانی صفحه نیز نقش مهمی در افزایش پیج رنک گوگل دارد.

33-ارتباط کلمات کلیدی:

درج کلمه کلیدی در 100 کلمه اول یک محتوا ، نشان می دهد که آن متن با کلمه کلیدی ارتباط دارد و این موضوع باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

34-کلمه کلیدی در تگ H2، H3:

داشتن کلمه کلیدی در تگ های H2 یا H3 نشان دهنده ارتباط صفحه با کلمه کلیدی می باشد. در واقع، Googler جان مولر می گوید:

“این تگهای عنوان در HTML به ما کمک می کند تا ساختار صفحه را درک کنیم.”

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

35-کیفیت لینک های خارجی:

بسیاری از پزوهش گران حوزه سئو بر این عقیده هستند دادن لینک خارجی از سایت مبدا به سایت های معتبر باعث اعتماد Google به وبسایت مبدا و افزایش رتبه سایت می شود.

36-موضوع لینک های خروجی:

با توجه به الگوریتم هیلو، گوگل می تواند از محتوای صفحاتی که شما به عنوان یک سیگنال مربوطه بهش لینک دادید استفاده کند. به عنوان مثال، اگر شما یک صفحه ای در مورد هواپیما دارید که به صفحات مربوط به فیلم پیوند دارند، ممکن است به گوگل بگویید که صفحه شما درباره فیلم های مربوط به هواپیما است ، نه خود هواپیما . پس همیشه به صفحات مربوطه لینک بدهید تا وبسایت شما با افزایش پیج رنک گوگل همراه شود.

37-رعایت قواعد نوشتاری:

رعایت کردن قواعد نوشتاری به گوگل می فهماند محتوای شما دارای خوانایی خوبی می باشد و این مهم باعث افزایش پیج رنک گوگل و افزایش بازدید سایت شما می شود.

38-محتوای کپی شده:

اگر مطالب وبسایت شما از جایی کپی شده باشد با توجه به اینکه آن محتوا در بایگانی گوگل قرار دارد فورا گوگل متوجه آن می شود و برای رتبه سایت شما نمره منفی به ارمغان می آورد.

رتبه سایت
رتبه سایت

39-سازگاری صفحات برای موبایل:

الگوریتم “Mobilegeddon” گوگل برای صفحاتی که برای نسخه موبایل بهینه شده باشند امتیازات مثبتی در نظر می گیرد. و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

40-قابلیت استفاده از تلفن همراه:

وب سایت هایی که برای استفاده های موبایلی بهینه شده باشند، ممکن است در اولین نتایج جست و جو گوگل با موبایل قرار بگیرند .

41-عدم نمایش محتوا در موبایل:

هنگام بازدید از وبسایت با موبایل شاید متوجه بشید بعضی از محتواها قابل رویت نمی باشد . که گوگل اذعان کرده آن محتواها زیاد تاثیری ندارند و برای رتبه سایت شما ضرری ندارد .

رتبه سایت
رتبه سایت

42-“محتوای تکمیلی” مفید:

طبق یک سند عمومی Google Rater، محتوای اضافی مفید مثلا مبدل های ارز، ماشین حساب های وام و دستور العمل های تعاملی باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

43-محتوای مخفی شده در سربرگ ها:

آیا کاربران برای نمایش اطلاعات وبسایتتان باید بر روی سربرگ ها کلیک کنند؟ اگر چنین است، طبق گفته گوگل این محتوا ممکن است ایندکس نشود. و تاثیری برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت شما نداشته باشد.

44-تعداد پیوندهای خروجی:

استفاده بیشتر از لینک های خارجی دوفالو ممکن است باعث افت رتبه سایت شما در گوگل شود، پس به اندازه استاندارد از این نوع لینک ها استفاده کنید.

رتبه سایت
رتبه سایت

45-عناصر چندرسانه ای:

تصاویر، فیلم ها و دیگر عناصر چند رسانه ای داخل محتوای شما می تواند نمایانگر کیفیت بالای محتوای شما باشد و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

46-​​تعداد لینک های داخلی یک صفحه :

تعداد لینک های داخلی به یک صفحه اهمیت آن را نسبت به سایر صفحات سایت نشان می دهد. و گوگل به این موضوع علاقمند است و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

47-کیفیت لینک های داخلی مربوط به یک صفحه:

لینک های داخلی مربوط به یک صفحه از وبسایت شما که نسبت به مابقی صفحات معتبر تر می باشد از ارزش بیشتر برخوردار می باشد. پس همیشه از لینک های باارزش استفاده کنید تا باعث افزایش بازدید سایت و رتبه سایت شما شود.

48-لینک های شکسته:

داشتن لینک های شکسته بیش از حد در یک صفحه ممکن است نشانه ای از یک سایت رها شده باشد. دستورالعمل گوگل از لینک های خراب شده به عنوان ابزاری برای ارزیابی کیفیت صفحه اصلی استفاده می کند. پس تا می توانید لینکهای شکسته وبسایت خودتان را کاهش بدید تا باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

49-میزان خوانایی:

شکی نیست که گوگل میزان خوانایی صفحات وب را برآورد می کند. در حقیقت گوگل از شما می خواهد که آمار خوانایی خود را همیشه بررسی کنید. اما اینکه گوگل چگونه میزان خوانایی وبسایت ها را بررسی می کند هنوز مورد بحث است. ولی به هر حال هر چه وبسایت خوانایی بیشتری داشته باشد باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

50-لینک های بازاریابی:

لینک های بازاریابی به رتبه سایت شما آسیب نمی رساند. اما اگر شما بیش از حد از این نوع لینک ها استفاده کنید، الگوریتم گوگل ممکن است به سایر سیگنال های کیفی بیشتر توجه کند تا مطمئن شود که شما یک سایت بازاریابی نیستید.

51-خطاهای HTML / اعتبارسنجی W3C:

بسیاری از خطاهای HTML یا برنامه نویسی ممکن است نشانه ای از یک سایت بی کیفیت باشد. در حالی  بسیاری از افراد متخصص در سئو فکر می کنند صفحه ای که به خوبی کد گذاری شده باشد به عنوان یک سیگنال کیفیت عمل می کند و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

52-اعتبار دامنه:

هر چه اعتبار دامنه وبسایت بالاتر باشد باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

53-PageRank صفحه:

صفحاتی که دارای PageRank بالاتری باشند دارای قدرت بیشتری می باشند و ممکن است بدون داشتن لینک در رتبه بالاتری قرار گیرند. و باعث افزایش رتبه سایت شما شود.

54-URL طولانی:

URL های بیش از حد طولانی ممکن است زیاد در گوگل مشاهده نشوند. در واقع، چندین تحقیق در این زمینه نشان داده که URL های کوتاه باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

55-مسیر URL:

هر چه آدرس صفحه به صفحه اصلی نزدیکتر باشه از ارزش بیشتری برخوردار میشه و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

56-ویرایش توسط کاربر انسانی:

اگر چه هرگز تایید نشده است، اما گوگل سیستمی دارد که اجازه می دهد ویرایش گران انسانی بر روی نتایج پیج رنک گوگل تاثیر بگذارند. پس سعی کنید از ربات زیاد استفاده نکنید تا رتبه سایت شما طبق گفته گوگل افزایش یابد.

57-دسته بندی صفحات:

اگر صفحه در دسته بندی مربوط به خودش قرار بگیرد مثلا آموزش افزایش رتبه گوگل در دسته بندی آموزش سئو باید قرار بگیرد ، با توجه به اینکه در کنار مطالب هم ترازش قرار گرفته گوگل این و در ک می کند و  باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

58-برچسب های وردپرس:

برچسب های وردپرس به عنوان سیگنال های ربط دهنده عمل میکند. با توجه به گفته شرکت Yoast.com:

“تنها راه افزایش رتبه سایت در گوگل ارتباط دادن یک محتوا به محتوای دیگر و مابقی پست ها به هم می باشد.”

59-کلمه کلیدی در URL:

یکی دیگر از سیگنال مربوطه قرار دادن کلمات کلیدی در آدرس صفحه می باشد . هر چند به گفته گوگل یک امتیاز کوچک می باشد اما می تواند باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما شود.

60-URL String:

دسته بندی ها در URL string توسط Google خوانده می شوند و ممکن است نشان دهنده موضوع صفحه باشد. که این موضوع اگر رعایت شود باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

61-منابع و مرجع ها:

با اشاره به منابع و مرجع ها، مانند مقالات پژوهشی، ممکن است برای گوگل نشانی از کیفیت محتوا باشد. دستورالعمل های کیفی گوگل بیان می کند که در هنگام بازدید از صفحات خاص سئوکاران باید از منابع خود چشم پوشی کنند: “این موضوعی است که در آن مرجع و یا منابع معتبر مهم هستند …”. با این حال، گوگل انکار کرده است که از لینک های خارجی به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند.

62-لیست کردن با شماره و اشکال:

لیست کردن مطالب با شماره و اشکال ردیف بندی به خوانندگان در تجزیه و تحلیل محتوا کمک می کند . همچنین محتوا کاربرپسندتر می شود. که در این راستا گوگل اعلام کرده رعایت این مورد باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

63-اولویت صفحه در Sitemap:

اولویت یک صفحه از طریق فایل sitemap.xml می تواند باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

افزونه سئو وردپرس
افزونه سئو وردپرس

 

64-لینک های خروجی بیش از حد:

استفاده بیش از حد از لینک های خروجی در محتوا باعث حواس پرتی کاربر در هنگام مطالعه محتوا می شود و این از نظر گوگل یک مورد منفی می باشد. که باعث کاهش رتبه سایت می شود.

65-تعداد کلمات کلیدی فرعی در رتبه بندی:

اگر یک صفحه با چند کلمه کلیدی در نتایج گوگل بالا بیاد از نظر گوگل امتیاز مثبت می گیرد و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

66-Page Age:

اگرچه Google محتوای جدید را بیشتر دوست دارد، اما یک صفحه قدیمی که به صورت پیوسته بروزرسانی شود دارای ارزش بیشتری نزد گوگل می باشد و رتبه بالاتری می گیرد. در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت شما می شود.

67-طرح کاربر پسند:

با اشاره به دستورالعمل های کیفیت گوگل صفحاتی که دارای چیدمان مرتب و زیباتری باشند باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

68-Domains Parked:

به روز رسانی Google در ماه دسامبر 2011 باعث کاهش بازدید دامنه های پارک شده شد.

رتبه سایت
رتبه سایت

69-محتوا مفید:

گوگل محتواهای با کیفیت و مفید را تشخیص می دهد و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

 

فاکتورهای مربوط به سایت

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

70-درج محتواهای جدید و خاص:

گوگل اعلام کرده است که دوست دارد سایت هایی که محتوای جدید ارائه نمیدن رو جریمه کند، به خصوص سایت های ساکن بازاریابی رو.

71-صفحه تماس با ما:

یک منبع معتبر از گوگل بیان می کند سایت هایی که اطلاعات تماس داشته باشند در رتبه بالاتری قرار میگیرند و اگر اطلاعات تماس با اطلاعات whos  یکسان باشد حتی پاداش دریافت می کنند و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

72-Domain Trust / TrustRankمیزان اعتماد دامنه:

بسیاری از متخصصان سئو بر این باورند که TrustRank یک عامل مهم رتبه بندی است. که سیستم جدید گوگل تحت عنوان “رتبه بندی نتایج جستجو بر اساس اعتماد” این موضوع را تایید کرده است.

 

73-ساختار سایت:

ساختار مناسب وبسایت به Google کمک می کند محتوای شما بهتر ایندکس کند.  همچنین گوگل با استفاده از  Googlebot  فهرست تمام صفحات سایت شما ایندکس می کند که باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

74-به روز رسانی سایت :

بسیاری از متخصصان سئو بر این باورند که به روز رسانی وب سایت به ویژه هنگامی که محتوای جدید به سایت اضافه شده است ، باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود. اگر چه گوگل اخیرا این الگوریتم را انکار کرده است .

75-ایجاد نقشه سایت:

وجود نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات شما را ساده و کامل تر ایندکس کند. که این کار باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

76-سرعت سایت:

بسیاری از خطاها و استفاده از هاست های نامناسب رتبه سایت شما را کاهش می دهد. پس همیشه سعی کنید تمام خطاهای وبسایت خودتون و برطرف کنید و برای افزایش رتبه سایت حتما از هاست های مناسب استفاده کنید. که پیشنهاد ما وبسایت وب رمز می باشد.

شما با کلیک بر روی خرید هاست معتبر می توانید یک هاست مناسب با سرعت بالا خریداری کنید.

77-محل سرور:

اگر محل سرور هاست سایت شما با کشورتان یکی باشد، یک امتیاز مثبت از گوگل دریافت می کنید و رتبه سایت شما افزایش می یابد.

78-گواهی SSL:

گوگل تایید کرده است که وبسایت هایی که از گواهی ssl استفاده می کنند امتیاز مثبت دریافت می کنند و این امتیاز مثبت باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

79-صفحات پشتیبانی و درباره ما:

وجود این دو صفحه به گوگل می فهماند که با یک سایت معتبر رو به رو شده است.

80-اطلاعات متا تکراری روی سایت:

استفاده از توضیحات متا یکسان و تکراری در وبسایت ممکن است باعث کاهش نمایش صفحه شما شود. در حقیقت، کنسول جستجو به شما هشدار میدهد اگر شما متاهای تکراری زیادی داشته باشید.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

81-Navigation Breadcrumb (ناوبری وبسایت):

وجود ناوبری مناسب برای وبسایت به گوگل و کاربران نشان میدهد در کدام قسمت از وبسایت حضور دارند و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

82-Mobile Optimized:

با توجه به اینکه نیمی از جست و جوها با دستگاه موبایل صورت می گیرد، Google سایت هایی که برای موبایل بهینه شدند رو با افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت تشویق و سایت هایی که برای موبایل بهینه نشدن با تنزل رتبه سایت تنبیه می کند.

رتبه سایت
رتبه سایت

83-یوتیوب:

بر همه روشن است که ویدیوهایی که داخل یوتیوب است دارای ارجحیت بالا می باشند . که یکی از دلایل آن مالکیت آن برای گوگل می باشد. و از وقتی گوگل سیستم Google Panda را راه اندازی کرد این وبسایت افزایش ترافیک چشم گیری داشت. پس شما هم ویدیو های خود را حتما در یوتیوب آپلود کنید تا باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت شما شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

84-کاربری سایت:

اگر کاربر نتواند به راحتی داخل یک وبسایت سیر کند زود از آن خسته و از آن وبسایت خارج می شود . که این باعث کاهش نرخ بونس ریت وکاهش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

85-استفاده از گوگل آنالیز و کنسول جستجوی گوگل:

داشتن این دو برنامه باعث افزایش ایندکس وبسایت می شود. و در واقع این برنامه ها به گوگل برای درک وبسایت ما بیشتر کمک می کند و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

86-بررسی کاربر / شهرت سایت:

شهرت سایت در سایت هایی مانند Yelp.com به احتمال زیاد نقش مهمی در الگوریتم گوگل دارد. حتی گوگل یک نظرسنجی نادر از نحوه استفاده از بررسی های آنلاین را بعد از اینکه یکی از سایت هایی که از کاربران برای دادن لینک اخاذی میکرد را شناسایی کرد، منتشر کرد.

فاکتورهای مربوط به بک لینک

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

87-عمر دامنه لینک:

بک لینکهایی که از دامنه های قدیمی گرفته شده اند بسیار قوی تر از دامنه های جدید هستند. و باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

88-تعداد لینک دامنه های مرجع:

تعداد دامنه های ارجاع شده به یک وبسایت یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم گوگل است، و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می شود.

افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

 

89-تعداد لینک از IP های جداگانه C کلاس:

لینک های جداگانه IP های کلاس C نشان دهنده ی ارجاعات بالای وبسایت می باشد که باعث افزایش پیج رنک گوگل و رتبه سایت می شود.

90-تعداد لینکهای صفحات:

تعداد کل لینک های صفحه حتی اگر از یک دامنه مشابه باشد در رتبه بندی گوگل تاثیر دارد.و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می شود.

91-متن انکر تکست Backlink:

گاهی اوقات انکر تکست ، بیشتر از لینک های صفحه می تواند مفهوم آن صفحه را نمایان کند.

و اگر این انکر تکست به صورت کاملا بهینه استفاده شود باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

92-Alt Tag (برای لینک های تصویری):

متن Alt به عنوان انکر تکست برای تصاویر عمل می کند. و وجود آن در افزایش رتبه سایت تاثیر مثبت دارد.

93-دریافت لینک از دامنه های .edu یا .gov:

با توجه به اینکه سئو کاران اهمیت ویژه ای به سایت های معتبر میدهند. یکی از منابع گوگل اعلام کرده که سایت های معتبر نقشی در افزایش رتبه مابقی سایت ها ندارد.

رتبه سایت
رتبه سایت

94-اعتبار صفحه لینک شده:

بالا بودن اعتبار صفحه لینک شده باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می شود.

95-اعتبار دامنه لینک شده:

هر چه اعتبار دامنه بیشتر باشد به همان اندازه بر لینکی که ازش گرفته ایم تاثیر مثبت می گذارد. پس سعی کنید همیشه از وبسایتی با دامنه معتبر لینک بگیرید تا باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت شما شود.

96-لینک هایی از رقبا:

گرفتن لینک از سایت هایی که رقبای ما از آنجا لینک گرفته اند می تواند باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت شود..

97-لینک ها از سایت های “مورد انتظار”:

تا زمانی که ما از سایت های معتبری که در راستای خدمات ما کار میکنند لینک دریافت نکنیم گوگل زیاد به ما اعتماد نمی کند.

98-لینک های مخرب:

لینک هایی که از وبسایت های نامعتبر دریافت کرده ایم ممکن است به سایت ما صدمه بزند. و کاهش رتبه سایت را به همراه داشته باشد.

رتبه سایت
رتبه سایت

99-پست مهمان :

هرچند لینکهای پست مهمان هنوز ارزش خود را دارند، اما لینک هایی که در متون قرار دارند از ارزش بیشتر برخوردار می باشند و و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می شود.

 

پیشنهاد ویژه : آموزش روش های کسب درامد از اینترنت با تخفیفی شگفت انگیز.

100-لینک های تبلیغاتی:

به گفته گوگل، لینک های تبلیغاتی نباید به صورت فالو قرار بگیرند. زیرا ممکن است به کاهش رتبه سایت در گوگل منجر شود.

 

101-صفحه اصلی:

لینک هایی که به صفحه اصلی ارجاع داده می شود از ارزش بیشتری برخوردار می باشد. و باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

102-Nofollow Links:

یکی از موضوعات بحث انگیز در SEO است. که در حالت کلی گوگل می گوید:

“به طور کلی ما این لینک ها را دنبال نمی کنیم.”

که این چنین لینک هایی در یک سایت از نظر گوگل کاملا طبیعی می باشد و مشکلی برای رتبه سایت ندارد.

رتبه سایت
رتبه سایت

103-تنوع انواع لینک ها:

داشتن لینک های زیاد از یک منبع یک امر غیر طبیعی از نظر گوگل می باشد و ممکن است مورد جریمه گوگل واقع بشود. از طرف دیگر داشتن لینک از منابع پراکنده کاملا طبیعی است و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

104-“لینک های تبلیغاتی” و یا سایر کلمات در اطراف لینک:

کلمات مانند “حامیان مالی”، “شرکای لینک” و “لینک حمایت” ممکن است ارزش لینک و رتبه سایت  را کاهش دهد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

105-پیوندهای متنی:

لینک هایی که داخل محتوا هستند از ارزش بیشتری نسبت به لینک هایی که در یک صفحه خالی قرار دارند برخوردار هستند. و وجود این لینک ها در داخل محتوا باعث افزایش پیج رنک گوگل سایت میشود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

106-ریدایرکت 301 به صفحه:

 لینک های ریدایرکت از 301 باعث کاهش PageRank محتوا یا کل صفحه می شود. و رتبه سایت را کاهش می دهد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

107-متن لینک دار:

متن های دارای لینک داخلی ، برای افزایش پیج رنک گوگل یک سیگنال هستند . البته ارزش لینک های خارجی بیشتر از لینک های داخلی می باشد. 

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

108-عنوان لینک:

عنوان لینک (متن که هنگام ارسال روی یک پیوند نشان داده می شود) نیز یک سیگنال نسبتا ضعیف اما مثبت برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل می باشد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

109-بک لینک های مراکز دولتی:

 دریافت لینک از پسوندهای سطح بالا  (مانند gov – edu – org ) برای رتبه گوگل و رتبه سایت شما در آن کشور بسیار کار آمد است.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

110-محل لینک در محتوا:

لینک های ابتدای محتوا از لینک هایی که در آخر محتوا قرار می گیرند از ارزش بیشتری برخوردار می باشند. و بیشتر بر روی رتبه سایت تاثیر دارند.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

111-محل لینک در صفحه:

اینکه لینک شما در کجای صفحه قرار می گیرد برای گوگل کاملا مهم می باشد. و لینک هایی که در میان محتوا قرار دارند نسبت به لینک های داخل فوتر یا سایدبار بیشتر بر روی افزایش پیج رنک گوگل تاثیر می گذارد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

112-لینک دامنه های مرتبط:

 دریافت لینک از دامنه هایی که در حیطه کاری شما هستند بسیار ارزشمندتر از لینک های دریافتی از دامنه های نامرتبط می باشد. و فوق العاده بر رتبه سایت شما تاثیر می گذارد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

113-لینک صفحات مرتبط:

 لینک به صفحات مشابه و مرتبط از ارزش بیشتری برخوردار و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

114-کلمه کلیدی در عنوان:

گوگل به سایت هایی که کلمه کلیدی در عنوان شون قرار می دهند بسیار علاقه دارد و با افزایش رتبه سایت بهشون امتیاز مثبت می دهد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

115-افزایش دریافت لینک:

اگر وبسایت شما در دادن لینک سرعت مثبت گرفته باشد ، این نشان از شهرت گرفتن وبسایت شما می باشد که باعث افزایش پیج رنک گوگل شما می شود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

116-سرعت لینک منفی:

در مقابل اگر وبسایت شما در دادن لینک سرعت و شتاب منفی داشته باشد. نشان از عدم محبوبیت وبسایت شما می باشد و باعث کاهش رتبه سایت شما می شود

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

117-لینک از صفحات مرجع:

 الگوریتم Hilltop نشان می دهد که گرفتن لینک از صفحات مرجع فوق العاده ارزشمند می باشد و باعث افزایش پیج رنک گوگل وبسایت شما می شود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

118-لینک از سایت های معتبر:

دریافت لینک از سایت های مرجع و پربازدید برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل فوق العاده می باشد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

119-دریافت لینک از ویکی پدیا:

با توجه به نوفالو بودن این لینک های ( لینک نوفالو رو موتور جست و جو دنبال نمی کنه ) بسیاری فکر می کنند که لینک های ویکی پدیا باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

120-متن لینک :

کلمات متن لینک به گوگل کمک می کند تا درک کند صفحه شما راجب چه موضوعی می باشد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

121-عمر بک لینک:

هر چی بک لینک شما قدیمی تر باشه از ارزش بیشتری نزد گوگل برخوردار می باشد و افزایش پیج رنک گوگل را به همراه دارد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

122-لینک از سایت های واقعی در مقابل “Splogs”:

با توجه به گسترش شبکه های وبلاگ، گوگل احتمالا برای لینک هایی که از “سایت های واقعی” دریافت شده بیشتر از وبلاگ های جعلی ارزش قائل میشود. آنها احتمالا از علائم تجاری و تعامل با کاربر برای تشخیص بین این دو استفاده می کنند.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

123-لینک طبیعی:

یک سایت با لینک های”طبیعی” نسبت به سایتی که از کلاه سیاه استفاده می کند از رتبه سایت بالاتری برخوردار می شود.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

124-لینک های متقابل:

سایت هایی که باهم تبادل لینک می کنند رو گوگل اصلا نمی پسندد و اگر متوجه شود با کاهش رتبه سایت آنها را جریمه می کند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

125-لینک های تولید شده توسط کاربر:

گوگل می تواند UGC را در مقابل محتوای منتشر شده توسط مالک سایت واقعی شناسایی کند. به عنوان مثال، آنها می دانند که یک لینک از وبلاگ رسمی WordPress.com بسیار متفاوت از یک لینک از besttoasterreviews.wordpress.com است.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

126-لینک از 301:

لینک هایی که با استفاده از ریدایرکت 301 آدرس آنها تغییر کرده اند ، طبق گفته بعضی از عالی رتبه های گوگل با لینک هایی که آدرس آنها به صورت مستقیم می باشد فرقی از لحاظ رتبه سایت ندارند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

127-استفاده از Schema.org:

صفحاتی که از microformats پشتیبانی می کنند از رتبه بهتری برخوردار هستند و افزایش پیج رنک گوگل را به همراه دارد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

128-TrustRank سایت لینک دهنده:

TrustRank سایت لینک دهنده به وبسایت شما منتقل می شود. که برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل اهمیت دارد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

129-تعداد لینک های خروجی در صفحه:

اگر شما صفحه خود را به صفحه ای که به اندازه انگشتان دست لینک خارجی دارد لینک بدهید از صفحه ای که صدها لینک خارجی دارد خیلی بهتر است و باعث افزایش رتبه سایت شما می شود.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

130-لینک گرفتن از انجمن ها:

به علت اینکه خطر اسپم بودن این لینک ها زیاد است گوگل اهمیت زیادی به این لینک ها نمی دهد. و تاثیر چندانی در افزایش پیج رنگ گوگل شما ندارد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

131-تعداد كلمات محتواي لینک:

قرار دادن لینک در صفحاتی که تعداد کلمات بیشتری داشته باشد از ارزش بیشتری نسبت به لینکی که در یک پست 300 کلمه ای هست دارد.

 

132-کیفیت محتوای لینک:

لینک هایی که ما از صفحات معتبر می گیریم خیلی ارزشمندتر از صفحات ضعیف می باشد و باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

 

133-لینک های سایت:

مت کاتز تأیید کرده است که لینک های تکراری یک سایت هر چقدر هم که باشد به عنوان یک لینک محاسبه می شود. و تاثیری در رتبه سایت در گوگل ندارد.

 

134-الگوریتم RankBrain

RankBrain الگوریتم AI گوگل است. بسیاری معتقدند هدف اصلی آن اندازه گیری این هست که چگونه کاربران با نتایج جستجوی خود ارتباط برقرار می کنند (و نتایج را مطابق با آن رتبه بندی می کنند).

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

135-نرخ کلیک:

به گفته گوگل، صفحاتی که CTR بیشتری از طریق کلمه کلیدی دریافت کنند باعث افزایش پیج رنگ گوگل آن سایت می شود.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

136-مقدار CTR برای همه کلمات کلیدی:

نرخ کلیک طبیعی یک صفحه به خاطر رابطه کاربری بهتر باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود.

 

137-میزان بونس ریت یا نرخ پرش کاربر:

متخصصان سئو راجب بونس ریت یا نرخ پرش کاربر عقیده های متفاوتی دارند . ولی به هر حال سایتی که میزان بونس ریت آن بالا باشد واضح است که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و ممکن است باعث کاهش رتبه سایت گردد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

138-Direct Traffic:

تایید شده است که Google از دادههای Google Chrome برای تعیین تعداد بازدیدکنندگان سایت (و چندین بار) استفاده میکند. سایت هایی که ترافیک مستقیم زیادی دارند از کیفیت بالاتری نسبت به سایت هایی که ترافیک مستقم کمی دارند برخوردار می باشند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

139-ترافیک تکراری:

سایت هایی که کاربران آن به صورت مداوم و تکراری وارد سایت می شوند باعث افزایش پیج رنک گوگل آن سایت می شوند.

 

140-Pogosticking :

Pogosticking یک نوع خاص از پرش کاربر محسوب می شود. مثلا وقتی کاربر وارد سایت می شود و مرتبا صفحات رو برای رسیدن به اون هدفش عوض می کند اثر منفی بر رتبه سایت می گذارد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

141-سایت های مسدود شده:

گوگل این ویژگی را در Chrome متوقف کرده است. با این حال، پاندا از این ویژگی به عنوان یک سیگنال کیفیت در افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده می کند.

 

142-بوک مارک Chrome:

ما می دانیم که Google داده های استفاده شده از مرورگر Chrome را جمع آوری می کند. صفحاتی که در Chrome بوک مارک می شوند باعث افزایش پیج رنک گوگل می شود.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

143-تعداد نظرات:

صفحات با تعداد زیادی از نظرات ممکن است نشانه ای از تعامل با کاربر و کیفیت باشد. در واقع، یک Googler گفت که نظرات می تواند باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل شوند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

144-زمان خاموش:

 Google توجه بسیار زیادی به “زمان خاموش شدن” دارد: زمانی که مردم از جستجوی Google به صفحه خود می رسند. این نیز گاهی اوقات به عنوان “کلیک های طولانی در برابر کلیک های کوتاه” نامیده می شود. خلاصه: گوگل اندازه گیری می کند که مدت زمان جستجو Google در صفحه شما چه مقدار است. زمان طولانی تر، بهتر است.و افزایش رتبه سایت را در بر دارد.

 

145-جست و جو صفحات جدید:

گوگل صفحات جدیدتر را برای جستجوهای خاصی تقویت می کند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

146-تنوع دادن به جست و جو :

گوگل ممکن است برای کلمات کلیدی مبهم مانند “تد”، “WWF” یا “ruby” در نتایج حاصل از جست و جو تنوع ایجاد کند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

147-سابقه بازدید کاربران سایت:

هر چه سابقه بازدید کاربران سایت افزایش پیدا کند باعث افزایش پیج رنک گوگل آن سایت میشود.

 

148-تاریخچه جستجوی کاربر:

سابقه جست و جو کاربر همیشه در ذهن گوگل می ماند . و گوگل به سایت هایی که کاربر بیشتر با آن تعامل دارد، را با بالا بردن رتبه سایت در گوگل تشویق می کند.

149-Snippets های برجسته:

بر اساس یک مطالعه SEMRush، Google محتویات Snippets های ویژه را بر اساس ترکیبی از طول محتوا، قالب بندی، اقتباس صفحه و استفاده از HTTP ها انتخاب می کند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

150-هدف جغرافیایی:

گوگل اولویت را به جست و جوی محلی میدهد. و سایت هایی که از آی پی محلی استفاده می کنند در آن کشور از رتبه سایت بهتری برخوردار می باشند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

 

151- جستجوی ایمن:

 نتایج جستجو با کلمات غیر اخلاقی برای افراد نمایش داده نمی شود.

رتبه سایت
رتبه سایت

 

152-حلقه های Google plus

 اگرچه Google plus اساسا مرده است، Google در نتایج خود نویسندگان و وبسایت هایی را که به حلقه های  Google Plus اضافه کرده اید را در رتبه بالاتری نشان می دهد.

رتبه سایت
رتبه سایت

 

153-کلمات کلیدی “YMYL”:

گوگل برای وبسایت هایی که مثلا شماره کارت های مردم داخلش ذخیره می شوند حساسیت بیشتری به خرج می دهد و اگر این سایت ها خطا کنند با تنزل رتبه مجازات می شوند.

رتبه سایت
رتبه سایت

 

154-شکایات DMCA

سایت ها و صفحاتی که دارای شکایت DMCA (مربوط به کپی برداری)هستند جریمه خواهند شد.

رتبه سایت - رتبه سایت
رتبه سایت – رتبه سایت

 

155-تنوع دامنه:

“به روز رسانی bigfoot” دامنه های بیشتری برای هر صفحه SERP اضافه می کند.

156-جستجوهای معاملاتی:

گوگل گاهی نتایج جستجوی مربوط به خرید مانند جستجوهای پرواز را متفاوت از سایر جست و جوها نشان میدهد.

افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل

 

157-جستجوهای محلی:

برای جستجوهای محلی، Google اغلب نتایج محلی را بالاتر از SERPs ارزیابی می کند.

افزایش پیج رنک گوگل-افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل-افزایش پیج رنک گوگل

 

158-جعبه Top Stories:

کلمات کلیدی خاصی باعث نمایش جعبه های خبر کنار آن می شود.

افزایش پیج رنک گوگل-افزایش پیج رنک گوگل
افزایش پیج رنک گوگل-افزایش پیج رنک گوگل

 

159-اولویت نام های تجاری بزرگ:

پس از وینس بروز، گوگل شروع به ارائه مارک های بزرگ برای برخی از کلمات کلیدی کرده است.

160-نتایج خرید:

گوگل گاهی اوقات نتایج مربوط به خرید را در رتبه های بالاتر نشان می دهد.

 

ادامه دارد…

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
افزایش ترافیک سایتافزایش رتبه سایتافزایش رتبه گوگلالگوریتم های گوگلرتبه اول گوگلصفحه اول گوگلصفحه یک گوگلفاکتورهای مهم گوگل
پرورش قرقاول در فضای آزادنوشته قبلی
طراحی سایت با جوملا (100%رایگان-آپدیت 2019)نوشته بعدی

دیدگاه خود را بگذارید لغو پاسخ

Enter Captcha Here : *

Reload Image

2 comments on “رتبه سایت و 300 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل (آپدیت 2019)”

  1. مجتبی - 2019-02-15

    عالی بود

    پاسخ
    1. Nouri
      Nouri - 2019-02-15

      سلام بر شما کاربر سعیدمارکت
      خوشحال شدم که براتون مفید بوده است.
      سپاس

      پاسخ
Footer logo

سعید مارکت یکی از بزرگترین مراکز پرورش قرقاول شرق کشور با سابقه بالای 8 سال می باشد . که با ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت توانسته خیلی زود جایگاهی والا در بین رقیبانش ایجاد کنه. شعار سعید مارکت همیشه در جایگاه اول رضایت مشتری می باشد ، که بارها سعید مارکت اعلام کرده دلیل موفقیتش ایستادگی بر این شعار بوده است. اعتماد شما سرمایه همیشگی ماست و ما هر روز اینجا هسیم تا لبخند رضایت رو بر لبای شما بنشانیم .

لینک های مفید

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • قوانین ما
  • سیاست های کاری
  • اخبار
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Google+
Copyright © 2016 همه حقوق برای سعیدمارکت محفوظ است Payment method